CENNÍK | LETO 2024 | |||
Druh lístka | Dospelý | Dieťa | senior | ZŤP | Odpočet bodov z bodového lístka |
Pokladňa | Eshop | Pokladňa | Eshop | Pokladňa | Eshop | |
LANOVÁ DRÁHA DEDOVKA | |||
Jednosmerná jazda lanovkou - hore | 10 € | 9 € | 9 € | 8 € | 75 |
Jednosmerná jazda lanovkou - dole | 9 € | 8 € | 8 € | 7 € | 60 |
Obojsmerná jazda lanovkou (hore aj dole) | 14 € | 12 € | 12 € | 10 € | |
LANOVÁ DRÁHA PRE CYKLISTOV | |||
Jednosmerná jazda lanovkou s bicyklom - hore | 10 € | 9 € | 10 € | 9 € | |
Celodenný lístok na lanovku s bicyklom | 22 € | 19 € | 22 € | 19 € | |
BOBOVÁ DRÁHA Alpin Coaster (platí pre jednu osobu) | |||
1 jazda na bobovej dráhe (platí pre jednu osobu) | 7 € | 6 € | 6 € | 5 € | 60 |
3 jazdy na bobovej dráhe | 18 € | 16 € | 15 € | 13 € | |
5 jázd na bobovej dráhe | 31 € | 28 € | 24 € | 21 € | |
5 jázd na bobovej dráhe + lanovka (obojsmerná jazda) | 40 € | 36 € | 34 € | 30 € | |
VSTUPY NA ATRAKCIE | |||
X-JUMP TRAMPOLÍNY | |||
X-jump trampolína | 1 vstup (1x 5min.) | 5 € | 5 € | 40 | |
X-jump trampolína | 2 vstupy (2x 5 min.) | 7,5€ | 7,5€ | ||
DETSKÉ TRAMPOLÍNY | |||
Detské trampolíny | 1 vstup (1x 10 min.) | 3 € | 3 € | 20 | |
Detské trampolíny | 2 vstupy (2x 10 min.) | 4,5€ | 4,5€ | ||
HORSKÉ TROJKOLKY | |||
Horská trojkolka (1 zjazd) | 8 € | 7 € | 8 € | 7 € | 70 |
Horská trojkolka (2 zjazdy) | 13€ | 12€ | 13€ | 12€ | |
HORSKÉ KOLOBEŽKY MONSTER | |||
Horská kolobežka MONSTER (1 zjazd) | 8 € | 7 € | 8 € | 7 € | 70 |
Horská kolobežka MONSTER (2 zjazdy) | 13€ | 12€ | 13€ | 12€ | |
AQUAZORBING | |||
Aquazorbing | 1 vstup (5 min.) | 5€ | 5€ | 40 | |
Aquazorbing | 2 vstupy (5 min.) | 7,5€ | 7,5€ | ||
ĎALŠIE ATRAKCIE | |||
Detský lanový park | vstup voľný | vstup voľný | |
Historický kolotoč | vstup voľný | vstup voľný | |
Lukostreľba + vzduchovky | na objednávku pre organizované skupiny | ||
Pokladňa | Eshop | |||
RODINNÉ LÍSTKY NA LANOVÚ DRÁHU | |||
2+1 obojsmerná jazda na lanovej dráhe | 36 € | 32 € | ||
2+2 obojsmerná jazda na lanovej dráhe | 48 € | 42 € | ||
2+3 obojsmerná jazda na lanovej dráhe | 58 € | 52 € | ||
BODOVÉ LÍSTKY | |||
300 bodov | 33 € | 30 € | ||
600 bodov | 66 € | 60 € | ||
1300 bodov | 132 € | 123 € |
Spoločnosť Snowparadise a. s. si vyhradzuje právo na zmenu cenníka.
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
Tieto všeobecné obchodné podmienky pre letnú sezónu 2024 vydané spoločnosťou Snowparadise, a.s., upravujú poskytovanie služieb – prepravu lanovými dráhami a využívanie všetkých atrakcií v stredisku Snowparadise Veľká Rača a úpravu práv a povinnosti s tým súvisiacich.
- Každý návštevník je povinný používať prepravné zariadenia len s platným lístkom. Za platný sa považuje lístok, ktorého doba platnosti neuplynula a pre ktorý návštevník spĺňa všetky požadované podmienky.
- Počas každého prechodu cez turniket na lanovú dráhu alebo atrakciu sa vyhotoví fotografia osoby využívajúcej lístok. Tieto fotografie slúžia na kontrolné účely.
- Zakúpením lístka zákazník udeľuje súhlas s využitím svojej osobnej fotografie na kontrolné účely, ako aj jej uloženie v kontrolnom systéme SKIDATA na obdobie platnosti oprávnení, uvedených na lístku.
- Záloha za čipovú kartu je 2€. Záloha sa návštevníkovi nevráti v prípade straty alebo poškodenia čipovej karty.
- Na prepravu používajte len lístky zakúpené na oficiálnych predajných miestach strediska. Lístky zakúpené mimo predajných miest sú neplatné a budú ZABLOKOVANÉ.
- Bezplatná jazda na bobovej dráhe platí len pre deti vo veku do 7,99 rokov v sprievode dospelej osoby so zakúpeným lístkom.
- V prípade zneužitia lístka si prevádzkovateľ vyhradzuje právo na jeho odobratie BEZ NÁROKU NA ODŠKODNENIE.
- Pri strate alebo zabudnutí lístka sa neposkytuje žiadna náhrada.
- Nie je možná dodatočná výmena, predĺženie alebo zmena platnosti lístka.
- POZOR: Pre náhradu cestovného po úraze je potrebné predložiť potvrdenku od lekára. Vrátená čiastka zodpovedá obdobiu od momentu úrazu po koniec platnosti daného lístka.
- Cestujúci je povinný dodržiavať podmienky prepravného poriadku, cenníka a rešpektovať pokyny oprávnenej osoby prevádzkovateľa. Prepravná zmluva je uzatvorená, ak cestujúci využije svoje právo na prepravu na základe zakúpeného cestovného lístka tým, že nastúpi na dopravné zariadenie alebo vstúpi do priestoru nástupu alebo výstupu – prístupného len s platným cestovným dokladom. Takýmto uzatvorením zmluvy účastník prepravy potvrdzuje, že sa oboznámil s prepravnými podmienkami a cenníkom.
- Prosíme sledujte tiež aktuálne oznamy uvedené na predajných miestach a pri nástupe na dopravné zariadenia v stredisku.
- Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu cien. Zároveň si prevádzkovateľ vyhradzuje právo na zmenu informácií v cenníku.
Zľavy
- Nárok na využívanie lanovej dráhy ZDARMA majú: deti do 4,99 rokov v sprievode dospelej osoby, ktorá má zakúpený lístok. Pre uplatnenie nároku je nevyhnutné predložiť preukaz poistenca alebo iný doklad preukazujúci vek dieťaťa.
- Nárok na využívanie bobovej dráhy ZDARMA majú: deti do 7,99 rokov v sprievode dospelej osoby, ktorá má zakúpený lístok. Pre uplatnenie nároku je nevyhnutné predložiť preukaz poistenca alebo iný doklad preukazujúci vek dieťaťa.
- Tarifa DETI: platí pre deti vo veku od 5 do 15,99 rokov, po predložení preukazu poistenca alebo iného dokladu preukazujúceho vek dieťaťa.
- Tarifa SENIORI: platí pre ženy a mužov vo veku 62 a viac rokov.
- Tarifa ZŤP: platí pre osoby, ktoré sú držiteľmi preukazu ZŤP a preukážu sa ním pri pokladni.
- Špeciálna zľava 20% z cien lístkov (z tarify DETI): platí pre deti, ktoré sú ZŤP a majú vek od 5 do 15,99 rokov.
- Zľavy pre skupiny: skupiny nad 20 osôb si môžu uplatniť zľavu 10% z ceny lístkov. Podmienkou uplatnenia zľavy je nákup rovnakého typu lístka.
- V prípade zneužitia zľavneného lístka si prevádzkovateľ vyhradzuje právo na jeho odobratie bez nároku na odškodnenie.
- Zľavy sa NEKUMULUJÚ!
Reklamácie
- Každý návštevník je povinný používať prepravné zariadenia len s platným lístkom. Za platný sa považuje lístok, ktorého doba platnosti neuplynula a pre ktorý návštevník spĺňa všetky požadované podmienky.
- Cestujúci je povinný dodržiavať podmienky prepravného poriadku, cenníka a rešpektovať pokyny oprávnenej osoby prevádzkovateľa. Prepravná zmluva je uzatvorená, ak cestujúci využije svoje právo na prepravu na základe zakúpeného lístka tým, že nastúpi na dopravné zariadenie alebo vstúpi do priestoru nástupu a výstupu – prístupného len s platným lístkom. Takýmto uzatvorením zmluvy účastník prepravy potvrdzuje, že sa oboznámil s prepravnými podmienkami a cenníkom.
- Prosíme, sledujte tiež aktuálne oznamy uvedené na predajných miestach, informačných tabuliach v stredisku a na webovej stránke www.snowparadise.sk
- Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu cien a zmenu informácií v cenníku.
- Počas každého prechodu cez turniket sa vyhotoví fotografia osoby využívajúcej lístok. Tieto fotografie slúžia na kontrolné účely.
- Zakúpením lístka návštevník udeľuje súhlas s využitím svojej osobnej fotografie na kontrolné účely ako aj jej uloženie v kontrolnom systéme na obdobie platnosti oprávnení, uvedených na lístku.
- Záloha za čipovú kartu je 2 €. Záloha sa návštevníkovi nevráti v prípade straty alebo poškodenia čipovej karty.
- V prípade straty, znehodnotenia alebo zabudnutia lístka nebude návštevníkovi poskytnutá žiadna náhrada.
- Miestom uplatnenia reklamácie je Zákaznícky servis na správe lyžiarskeho strediska v Dedovke.
- Pre uplatnenie akejkoľvek reklamácie týkajúcej sa finančnej náhrady za lístky je nevyhnutné predložiť doklad z registračnej pokladne o zakúpení lístka.
- Ochrana osobných údajov – spoločnosť Snowparadise a. s. pri spracovaní údajov, týkajúcich sa obchodných podmienok obstarania lístka postupuje podľa z. č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, a týmto rešpektuje súkromie fyzických a právnických osôb.
Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 1.5.2024 a sú platné a účinné do 31.10.2024. Tieto všeobecné obchodné podmienky sa vzťahujú na poskytovanie služieb – využívanie lyžiarskych vlekov a lyžiarskych tratí v stredisku Snowparadise.
POKYNY K CENNÍKU
- Všetky lístky sú vydávané na čipovej karte. Záloha za čipovú kartu je 2 €. Karty je možné vrátiť v pokladni alebo automate na vrátenie čipových kariet pri údolnej stanici lanovej dráhy v Dedovke.
- UPOZORNENIE: V prípade nepriaznivých poveternostných podmienok peniaze za lístky NEVRACIAME. Dbajte na pokyny obsluhy a informácie z informačných tabúľ jednotlivých atrakcií. Návštevníci zakúpením lístka súhlasia s podmienkami v Reklamačnom poriadku. Za situácie vzniknuté nedodržaním pokynov, pravidiel a podmienok nezodpovedáme.
- Bodové lístky sú vydávané v jednej tarife bez ohľadu na vek, sú prenosné a platné počas celej letnej sezóny.
ZĽAVY
- Nárok na využívanie lanovej dráhy ZDARMA majú: deti do 4,99 rokov v sprievode dospelej osoby, ktorá má zakúpený lístok. Pre uplatnenie nároku je nevyhnutné predložiť preukaz poistenca alebo iný doklad preukazujúci vek dieťaťa.
- Nárok na využívanie bobovej dráhy ZDARMA majú: deti do 7,99 rokov v sprievode dospelej osoby, ktorá má zakúpený lístok. Pre uplatnenie nároku je nevyhnutné predložiť preukaz poistenca alebo iný doklad preukazujúci vek dieťaťa.
- Tarifa DETI: deti vo veku od 5 do 15,99 rokov, po predložení preukazu poistenca alebo iného dokladu preukazujúceho vek dieťaťa.
- Tarifa SENIORI: ženy a muži vo veku 62 a viac rokov.
- Tarifa ZŤP: osoby, ktoré sú držiteľmi preukazu ZŤP a preukážu sa ním pri pokladni.
- Špeciálna zľava 20% z cien lístkov (z tarify DETI): platí pre deti, ktoré sú ZŤP a majú vek od 5 do 15,99 rokov
- Zľavy pre skupiny: skupiny nad 20 osôb si môžu uplatniť zľavu 10 % z ceny lístkov. Podmienkou uplatnenia zľavy je nákup rovnakého typu lístka.
- V prípade zneužitia zľavneného lístka si prevádzkovateľ vyhradzuje právo na jeho odobratie bez nároku na odškodnenie.
- Zľavy sa NEKUMULUJÚ!
REKLAMAČNÝ PORIADOK
- Každý návštevník je povinný používať prepravné zariadenia len s platným lístkom. Za platný sa považuje lístok, ktorého doba platnosti neuplynula a pre ktorý návštevník spĺňa všetky požadované podmienky.
- Cestujúci je povinný dodržiavať podmienky prepravného poriadku, cenníka a rešpektovať pokyny oprávnenej osoby prevádzkovateľa. Prepravná zmluva je uzatvorená, ak cestujúci využije svoje právo na prepravu na základe zakúpeného lístka tým, že nastúpi na dopravné zariadenie alebo vstúpi do priestoru nástupu a výstupu – prístupného len s platným lístkom. Takýmto uzatvorením zmluvy účastník prepravy potvrdzuje, že sa oboznámil s prepravnými podmienkami a cenníkom.
- Prosíme, sledujte tiež aktuálne oznamy uvedené na predajných miestach, informačných tabuliach v stredisku a na webovej stránke www.snowparadise.sk
- Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu cien a zmenu informácií v cenníku.
- Počas každého prechodu cez turniket sa vyhotoví fotografia osoby využívajúcej lístok. Tieto fotografie slúžia na kontrolné účely.
- Zakúpením lístka návštevník udeľuje súhlas s využitím svojej osobnej fotografie na kontrolné účely ako aj jej uloženie v kontrolnom systéme na obdobie platnosti oprávnení, uvedených na lístku.
- Záloha za čipovú kartu je 2 €. Záloha sa návštevníkovi nevráti v prípade straty alebo poškodenia čipovej karty.
- V prípade straty, znehodnotenia alebo zabudnutia lístka nebude návštevníkovi poskytnutá žiadna náhrada.
- Miestom uplatnenia reklamácie je Zákaznícky servis na správe lyžiarskeho strediska v Dedovke.
- Pre uplatnenie akejkoľvek reklamácie týkajúcej sa finančnej náhrady za lístky je nevyhnutné predložiť doklad z registračnej pokladne o zakúpení lístka.
- Ochrana osobných údajov – spoločnosť Snowparadise a. s. pri spracovaní údajov, týkajúcich sa obchodných podmienok obstarania lístka postupuje podľa z. č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, a týmto rešpektuje súkromie fyzických a právnických osôb.
PREPRAVNÝ PORIADOK
PREPRAVNÝ PORIADOK NA VISUTÝCH OSOBNÝCH JEDNOLANOVÝCH OBEŽNÝCH DRÁHACH | OŠČADNICA – SNOWPARADISE A.S.
- Zamestnanci dopravcu, ktorí sú poverení kontrolou dopravnej služby (oprávnení zamestnanci) sú oprávnení dávať cestujúcim pokyny a príkazy potrebné v záujme zaistenia bezpečnosti a plynulosti dopravy na lanovej dráhe. Jedná sa najmä o pokyny týkajúe sa umiestnenia cestujúcich vo vozňoch (sedačkách), uvoľnenia alebo opustenia priestoru staníc a v obvode dráhy, pripustenia batožiny na prepravu a jej správneho uloženia, zachovania pokoja a poriadku v obvode dráhy, v staniciach a vo vozňoch. Zamestnanci dopravcu môžu ďalej vykonávať úkony, ktorými sa zabezpečuje a kontroluje plnenie prepravných a tarifných podmienok, ako aj zisťovanie totožnosti cestujúcich.
- Dieťa do 10 rokov veku nesmie byť prepravované na sedačke samostatne, ale len v doprovode (prítomnosti) dospelej osoby, alebo osoby staršej ako 15 rokov.
- Technické riešenie technologického zariadenia lanovej dráhy neumožňuje jednoduchú prepravu telesne postihnutých osôb na invalidnom vozíku. V prípade požiadavky o prepravu takejto osoby, ktorá používa invalidný vozík, musí takáto osoba sama alebo osoba ktorá ju doprevádza, oznámiť už pri zakúpení cestovného lístka príslušnému zamestnancovi dopravcu svoju požiadavku na prepravu lanovou dráhou a požiadať o pomoc pri preprave takejto osoby (prípadne aj jej invalidného vozíka) na lanovej dráhe.
- Na prepravu nemajú nárok alebo z prepravy môžu byť dopravcom vylúčené osoby:
a) ktoré javia známky nadmerného požitia alkoholických nápojov, omamných alebo psychotropných látok, a osoby, ktoré pre chorobu, mimoriadne znečistenie vrchného ošatenia alebo z iných dôvodov môžu obťažovať alebo inak nepríjemne pôsobiť na spolucestujúcich, prípadne môžu nepriaznivo pôsobiť na bezpečnosť prepravy cestujúcich;
b) ktoré nedodržiavajú prepravný poriadok, pokyny a príkazy oprávnených zamestnancov dopravcu, svojim správaním obťažujú iných cestujúcich alebo inak narúšajú (môžu narušiť) bezpečnú a pohodlnú prepravu cestujúcich;
c) bez platného cestovného lístka, ktorým preukazujú zaplatenie cestovného podľa tarify. - Cestujúci má právo bezplatne vziať so sebou na sedačku ľahko prenosnú batožinu do hmotnosti 5kg (za batožinu sa nepovažujú drobné predmety, ktoré je možné podľa potreby držať v lone alebo v ruke), jedny lyže s palicami. Preprava batožiny väčšieho rozsahu a iných vecí je vykonávaná osobitne (napríklad samostatne vo vozni – sedačke alebo montážnom vozni), za podmienky, že ich preprava je možná s ohľadom na ich rozmery a hmotnosť, technické parametre vozňov a ďalších zariadení lanovej dráhy. Dopravca neručí za stratu batožiny a predmety, ktoré sú prepravované spoločne s cestujúcimi (vrátane lyží a ostatného lyžiarskeho výstroja).
- Cestujúci smie vziať so sebou na sedačku (ako batožinu) drobné domáce alebo iné malé zvieratá, pokiaľ tomu nebránia osobitné predpisy, ak sú uzavreté v klietkach, košoch alebo iných vhodných prenosných schránkach s nepriepustným dnom. Na prepravu schránok so zvieratami platia ustanovenia o preprave batožín. Bez schránky možno vziať do vozňa len domáceho psa. Pre prepravu domácich psov bez schránky sú stanovené nasledovné podmienky:
a) nástup cestujúceho so psom môže byť vykonaný len so súhlasom službukonajúceho zamestnanca dopravcu v stanici;
b) pes musí mať bezpečnostný náhubok;
c) pes musí byť pripútaný a držaný majiteľom (prepravovanou osobou) tak, aby nemohol náhle vyskočiť alebo inak negatívne náhle pôsobiť na bezpečnosť prepravy;
d) pes nesmie byť chorý, špinavý alebo agresívny;
e) na jednej sedačke sa smie súčasne prepravovať len jeden pes. Toto obmedzenie neplatí, ak sa jedná napríklad o dvoch psov, ktorých berie so sebou ten istý cestujúci. - Cestujúci sú v záujme bezpečnosti dopravy na lanovej dráhe povinní zachovávať opatrnosť, dodržiavať príslušné zákonné a iné opatrenia dopravcu, poslúchnuť pokyny oprávnených zamestnancov prevádzkovateľa lanovej dráhy a dopravcu, rešpektovať upozornenia a pokyny uvedené na inštalovaných informačných zariadeniach.
- Počas prepravy na lanovej dráhe je cestujúcim zakázané: zdržiavať sa bezdôvodne v priestoroch nástupišťa a výstupišťa staníc, vykláňať sa z vozňov, hojdať sa, otvárať sklopnú opierku na sedačke, vyhadzovať zo sedačky počas jazdy akékoľvek predmety a nechať vyčnievať veci z vozňa, fajčiť alebo používať otvorený oheň vo vozni a v priestoroch nástupišťa a výstupišťa staníc.
- Deti do 6 rokov veku sú počas zimnej prevádzky prepravované zdarma. V letnej prevádzke sú zdarma prepravované deti do 5 rokov veku.
- Cestujúci má právo na vrátenie cestovného, ak sa doprava na lanovej dráhe neuskutoční alebo v prípade prerušenia alebo obmedzenia na čas dlhší ako 3 hodiny.
- Cestujúci nemá nárok na vrátenie cestovného v prípade, ak sa preprava neuskutoční z dôvodu pôsobenia nepriaznivých poveternostných vplyvov (dosiahnutie stanovených medzných hodnôt rýchlosti vetra, nárazového vetra, zníženej viditeľnosti, búrky, prerušenia dodávky elektrickej energie, nízkej teploty, a pod.) v zmysle príslušných ustanovení Prevádzkového predpisu, vylúčenia cestujúceho z dôvodov uvedených v bode 4., ďalej choroby cestujúceho, strate cestovného lístka, a v prípade, že cestujúci sám nemá záujem o dopravu (napr. chce skôr opustiť stredisko).
- Všetky lístky, okrem 8 – hodinového výberového a bodových lístkov sú neprenosné a monitorované systémom Skidata, pričom ich môže využívať len jedna osoba. Počas každého prechodu cez turniket sa vyhotoví fotografia osoby využívajúcej lístok. Tieto fotografie slúžia na kontrolné účely. Zakúpením skipasu zákazník udeľuje súhlas s využitím svojej osobnej fotografie na kontrolné účely, ako a jej uloženie v kontrolnom systéme na obdobie platnosti oprávnení, uvedených na lístku. Cestujúci bez platného cestovného lístka nebude pripustený na prepravu.
- Cestujúci je povinný na vyzvanie oprávneného zamestnanca dopravcu v čase nástupu i výstupu z vozňa predložiť k nahliadnutiu cestovný lístok, prípadne preukázať sa dokladom oprávňujúcim na prepravu.
- Reklamácia sa musí podať len písomne. V reklamácii musí oprávnený vymedziť svoje požiadavky voči dopravcovi a tieto zdôvodniť. Ďalej musí priložiť doklady potvrdzujúce oprávnenosť jeho nárokov a správnosť výšky požadovanej sumy (najmä doklad o zaplatení sumy vrátenie ktorej sa požaduje) a adresu, na ktorú sa má zaslať výsledok reklamačného konania.
- Dopravca je povinný vybaviť reklamáciu do 3 mesiacov počnúc dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola reklamácia doručená, alebo osobne podaná dopravcovi.
Nahliadnutie do prepravného poriadku je možné v Zákazníckom centre, denne od 8.30 do 16.00.