Všeobecné obchodné podmienky
Tieto všeobecné obchodné podmienky pre zimnú lyžiarsku sezónu 2020/2021 vydané spoločnosťou Snowparadise, a.s., upravujú poskytovanie služieb – prepravu lyžiarskymi vlekmi a využívanie lyžiarskych tratí v stredisku Snowparadise a úpravu práv a povinnosti s tým súvisiacich.
Skipasy
• Každý návštevník je povinný používať prepravné zariadenia len s platným skipasom. Za platný sa považuje skipas, ktorého doba platnosti neuplynula a pre ktorý návštevník spĺňa všetky požadované podmienky. Všetky skipasy okrem 8-hodinového výberového sú neprenosné a monitorované systémom Skidata a môže ich využívať len jedna osoba.
• Počas každého prechodu cez turniket sa vyhotoví fotografia osoby využívajúcej skipas. Tieto fotografie slúžia na kontrolné účely.
• Zakúpením skipasu zákazník udeľuje súhlas s využitím svojej osobnej fotografie na kontrolné účely, ako a jej uloženie v kontrolnom systéme na obdobie platnosti oprávnení, uvedených na skipase.
• Záloha za čipovú kartu je 2 €. Záloha sa návštevníkovi nevráti v prípade straty alebo poškodenia čipovej karty.
• 4-hodinový skipas je neprenosný a platí 4 hodiny za sebou od prvého prechodu turniketom. Skipas platí len na denné lyžovanie.
• 8-hodinový výberový skipas (8 hodín zo sezóny) – prvým prechodom cez turniket sa odpočíta z lístka 1 hodina, počas ktorej môže majiteľ lístka uskutočniť neobmedzený počet jázd. Ak po uplynutí tejto hodiny už žiadny ďalší prechod cez turniket neuskutoční, na lístku zostáva 7 hodín, ktoré môže opäť ľubovoľne využiť v ktorúkoľvek dobu počas prevádzky dopravných zariadení v našom stredisku na dennom alebo večernom lyžovaní. Ďalšiu hodinu majiteľovi lístka odpočíta až prechodom cez turniket po uplynutí 60 minút od prvého prechodu cez turniket. Skipas je PRENOSNÝ. Skipas platí aj na večerné lyžovanie.
• Skipas 3 dni z 5-tich – je možné využiť tri ľubovoľné dni z piatich po sebe idúcich dní. Platí aj počas víkendu. Skipas neplatí na večerné lyžovanie. Skipas je neprenosný.
• Skipas 5 dní zo 7 – je možné využiť päť ľubovoľných dní zo siedmich po sebe idúcich dní. Platí aj počas víkendu. Skipas platí aj na večerné lyžovanie. Skipas je neprenosný.
• RODINNÉ SKIPASY – podmienkou predaja sú zhodné priezviská a zhodné bydlisko všetkých členov rodiny, predloženie OP rodičov a preukazov poistenca detí. Deti musia spĺňať podmienku zľavy na dieťa – vek do 11,99 rokov.
• VŠETKY SKIPASY okrem 8-hodinového výberového SÚ NEPRENOSNÉ.
• Na prepravu používajte len skipasy zakúpené na oficiálnych predajných miestach strediska. Skipasy zakúpené mimo predajných miest sú neplatné a budú ZABLOKOVANÉ.
• Bezplatná jazda na bobovej dráhe platí len pre deti vo veku do 5,99 rokov v sprievode dospelej osoby so zakúpeným lístkom.
• V prípade zneužitia skipasu si prevádzkovateľ vyhradzuje právo na jeho odobratie BEZ NÁROKU NA ODŠKODNENIE
• Na večernú prevádzku platí: večerný skipas, SUPER sezónka s večerným lyžovaním, 5-dňový skipas, 5 dní zo 7, 8-hodinový výberový lístok, jednosmerná jazda lanovkou, obojsmerná jazda lanovkou
• Na bobovú dráhu platia len lístky 1 jazda na bobovej dráhe, obojsmerný lístok na lanovku + 5 jázd na bobovej dráhe. Všetky skipasy vrátane sezónneho na bobovej dráhe NEPLATIA.
• Pri strate alebo zabudnutí skipasu sa neposkytuje žiadna náhrada.
• Nie je možná dodatočná výmena, predĺženie alebo zmena platnosti skipasu.
• Pri zlom počasí, prerušení prevádzky, lavínovom nebezpečenstve alebo zablokovaných zjazdovkách je na rozhodnutí prevádzkovateľa, či a v akej výške poskytne náhradu za skipas. Pri skoršom odjazde zo strediska sa náhrada neposkytuje.
• Klienti, ktorí budú pristihnutí bez lístka alebo s neplatným lístkom musia uhradiť pokutu vo výške hodnoty celodenného skipasu so 100 %-tným príplatkom.
• POZOR: Pre náhradu cestovného po úraze je potrebné predložiť potvrdenku od lekára. Vrátená čiastka zodpovedá obdobiu od momentu úrazu po koniec platnosti daného skipasu. Peňažná náhrada sa poskytuje len pri viacdenných skipasoch. V prípade, že platnosť prechádza cez dve časti lyžiarskej sezóny sa nevypočítavá priemerná cena skipasu, platí cena v deň nákupu skipasu.
• Platnosť všetkých skipasov začína spravidla v deň ich vystavenia.
• So zavedením bezkontaktného kontrolného systému SKIDATA sú všetky skipasy vydávané na čipovej karte. Záloha za čipovú kartu je 2 EUR. Čipové karty je možné po skončení lyžovačky vrátiť počas otváracích hodín v pokladniach strediska, v informačnej kancelárii RačaTik (na námestí v Oščadnici), v požičovni Snowparadise, v hoteloch, bufetoch a penziónoch v Oščadnici alebo v automate na čipové karty v Dedovke a v Apres Ski bare. Záloha za čipovú kartu bude vrátená len za NEPORUŠENÉ a plne FUNKČNÉ čipové karty.
• POZOR! od 16:00 do 8:30 sú ZJAZDOVKY UZATVORENÉ! Hrozí nebezpečenstvo úrazu káblami snežných diel a od strojov upravujúcich trate, najmä navijakových s rozvinutým lanom! (ak je na zjazdovke večerné lyžovanie, vstup je povolený v čase 17:30 – 20:30).
• Cestujúci je povinný dodržiavať podmienky prepravného poriadku, cenníka, Bieleho kódexu a rešpektovať pokyny oprávnenej osoby prevádzkovateľa. Prepravná zmluva je uzatvorená, ak cestujúci využije svoje právo na prepravu na základe zakúpeného cestovného lístka tým, že nastúpi na dopravné zariadenie alebo vstúpi do priestoru nástupu alebo výstupu – prístupného len s platným cestovným dokladom. Takýmto uzatvorením zmluvy účastník prepravy potvrdzuje, že sa oboznámil s prepravnými podmienkami, cenníkom a Bielym kódexom.
• Prosíme sledujte tiež aktuálne oznamy uvedené na predajných miestach skipasov a pri nástupe na dopravné zariadenia v stredisku.
• Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu cien. Zároveň si prevádzkovateľ vyhradzuje právo na zmenu informácií v cenníku.
• Deti do 16 rokov sú povinné chrániť si hlavu riadne upevnenou ochrannou prilbou.
SEZONOWE KARNETY NARCIARSKIE
W przypadku zakupu sezonowego karnetu narciarskiego klient ma prawo do zwrotu:
- całą kwotę pieniędzy w przypadku, gdy operator nie jest w ogóle dopuszczony w sezonie zimowym 2020/2021 do obsługi sprzętu do transportu narciarskiego ze względu na środki podjęte przez Centralną Centralę Kryzysową Republiki Słowackiej, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się koronawirusa SARSCoV-2 powodującego chorobę COVID-19.
- część pieniędzy na dni, w których w sezonie zimowym 2020/2021 nie można było eksploatować obiektu transportu narciarskiego ze względu na działania podjęte przez Centralną Centralę Kryzysową Republiki Słowackiej w celu zapobieżenia rozprzestrzenianiu się choroby KORONAwirusa SARSCoV-2 powodującego chorobę COVID-19. Zwrot części aliquo na sezonowe karnety narciarskie jest oparty na długości 117 dni (od 01.12.2020 do 31.03.2021). Przykład: Centrum będzie zamknięte łącznie przez 50 dni od całego sezonu 2020/2021, czyli 117 dni. Obliczenia: (199÷117)x50 = €85. Od ceny 199 €, zwrócimy klientowi 85 €.
Operator zastrzega, że rekompensata za refundację zostanie dokonana po przewidywanym zakończeniu sezonu zimowego 2020/2021, czyli w kwietniu 2021 roku. Warunki zwrotu pieniędzy: musisz wysłać office@snowparadise.sk prośbę o zwrot pieniędzy, aby wysłać wiadomość e-mail. W wiadomości e-mail należy podać numer zamówienia, imię i nazwisko właściciela karnetu narciarskiego, rodzaj karnetu narciarskiego oraz numer konta w formie numeru IBAN, na które mają zostać zwrócone pieniądze. Do wiadomości e-mail należy dołączyć dowód zakupu karnetu narciarskiego (np. paragon lub fakturę elektroniczną). Wniosek o zwrot pieniędzy należy przesłać nie później niż do 10.04.2021 r. w formie e-mail (na adres e-mail: office@snowparadise.sk) lub w formie papierowej (na adres: Snowparadise Veľká Rača, Dedovka 40, 023 01 Oščadnica). Zgłoszenia wysłane po 10.04.2021 r. tracą prawo do zwrotu pieniędzy.
Zniżki
• Dzieci w wieku poniżej 5,99 lat mają prawo do wejścia do obiektów transportowych po okazaniu dokumentu "ubezpieczona karta, paszport" i po wpłaceniu zwrotnego depozytu w wysokości 2 € za kartę inteligentną. Dzieci w wieku poniżej 5,99 lat muszą zakupić bilet 1 dzień, aby wejść do przedszkola przy wejściu do przedszkola.
• Bezpłatna przejażdżka bobslejowa jest ważna tylko dla dzieci w wieku poniżej 5,99 lat w towarzystwie osoby dorosłej z zakupionym biletem.
• Taryfa dla dzieci dotyczy: dzieci w wieku od 6 do 11,99 lat, po okazaniu karty lub paszportu ubezpieczonego.
• Taryfa juniora dotyczy:
1. osoby, które w dniu zakupu karnetu narciarskiego mają od 12 do 17,99 lat;
2. Posiadacze kart EURO<26, GO<26, ISIC a ITIC;
3. seniorzy urodzeni przed 31.12.1959;
4. posiadacze karty ZŤP (do pokazania przy kasie kartą ZŤP).
• Kupując karnety narciarskie w taryfie JUNIOR, należy okazać bez pytania odpowiednią kartę i kartę ubezpieczonego, dowód osobisty, paszport lub inny dokument.
• W przypadku korzystania ze zniżek biletów lub karnetów narciarskich wydanych na nazwisko i zdjęcie, konieczne jest okazywanie na zaproszenie operatora obiektów transportowych w ośrodku ważnego dowodu tożsamości. Karnety narciarskie używane przez osobę inną niż jej właściciel są wycofywane z klienta i nie przyznaje się żadnej rekompensaty.
• W przypadku niewłaściwego korzystania z karnetu narciarskiego – przy użyciu niezbywalnego karnetu narciarskiego przez inną osobę oraz dziecka lub juniora przez osobę dorosłą, operator ma prawo zablokować karnet bez prawa klienta do odszkodowania za niewykorzystaną wartość karnetu narciarskiego.
• Zniżka grupowa w wysokości 5 % – grupa co najmniej 20 osób z tym samym rodzajem karnetu narciarskiego jest uważana za grupę. Wymagana jest lista nazwisk członków grupy, pieczęć, podpis. Bilety grupowe są kupowane i opłacane przez jedną osobę (lider grupy).
• W przypadku niewłaściwego wykorzystania biletu ze zniżką, operator zastrzega sobie prawo do jego wycofania bez prawa do odszkodowania.
• Zniżki nie są dostępne!
Roszczenia
• Złe warunki narciarskie i atmosferyczne, a także ciągła zmniejszona częstotliwość/prędkość na wyciągach i kolejkach linowych nie stanowią podstawy do częściowego zwrotu zakupionego karnetu narciarskiego.
• W przypadku przerwy w dostawie energii elektrycznej lub awarii technicznej przekraczającej 30 minut, część opłaty zostanie zwrócona klientom lub zostanie przyznana zniżka na następny karnet narciarski.
• W przypadku awarii zasilania lub niekorzystnych warunków pogodowych, które uniemożliwiają obsługę wszystkich obiektów transportowych, operator może wydać zastępcze karnety narciarskie na każdą inną datę sezonu. Nie przyznaje się żadnej rekompensaty finansowej.
• Jeśli jeden z obiektów (kolejka linowa, wyciąg) jest w eksploatacji, nie ma zastępczego karnetu narciarskiego ani rekompensaty finansowej.
• Jeśli klient subiektywnie oceni dostosowanie stoku jako nieodpowiednie do jazdy na nartach, nie zapewnia się odszkodowania za karnet narciarski ani rekompensaty finansowej.
• Użytkownik nie jest uprawniony do odszkodowania lub odnowienia karnetu narciarskiego w przypadku niekoszerowania wszystkich dni i nieuzasadnionego nieodebrania karnetu narciarskiego.
• Klient nie ma prawa do dodatkowej wymiany, odnowienia lub zmiany ważności karnetu narciarskiego.
• W przypadku utraty, pogorszenia lub zapomnienia o karnecie narciarskim, odwiedzający nie otrzyma żadnej rekompensaty.
• Gość, który zostanie złapany bez karnetu narciarskiego, zapłaci operatorowi odszkodowanie równe cenie codziennego karnetu narciarskiego zgodnie z obowiązującym cennikiem + grzywną w wysokości 100% ceny typu karnetu narciarskiego.
• Gość, który zostanie przyłapany na nieważnym karnecie narciarskim lub karnetie narciarskim wydanym innej osobie, zostanie usunięty i zobowiązany do zapłaty odszkodowania operatora równej cenie typu karnetu narciarskiego zgodnie z obowiązującym cennikiem + grzywną w wysokości 100% ceny typu karnetu narciarskiego.
• W razie wypadku na stoku konieczne jest przedstawienie zaświadczenia od lekarza prowadzącego w celu ustalenia niezdolności pacjenta do pracy. Każdy wypadek jest zobowiązany do zgłoszenia wypadku do operatora w Dziale Obsługi Klienta – Dedovka 40, 023 01 Oščadnica. Zwroty za niewykorzystane dni narciarskie są przyznawane tylko za wielodniowe karnety narciarskie (część aliquo). Jeśli poszkodowany klient zakupił 4-godzinny, jednodniowy lub wieczorny karnet narciarski, nie zapewniamy rekompensaty finansowej.
• Jeśli sprzęt narciarski jest uszkodzony poza stokiem, nie przyjmujemy reklamacji.
• Miejscem roszczenia zgodnie z punktami 7 i 15 jest Obsługa Klienta w administracji ośrodka narciarskiego w Dedovce.
• W celu złożenia wniosku o rekompensatę finansową za karnety narciarskie konieczne jest dostarczenie z kasy dowodu zakupu karnetu narciarskiego.
• Kupując karnet narciarski, klient zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących Zasad Eksploatacji i Białego Kodeksu (tj. zasad ruchu i zachowania na stoku).
Biely kódex
• OHĽADUPLNOSŤ NAVZÁJOM – každý návštevník sa musí v areáli strediska, najmä na trati správať tak, aby neohrozil iného návštevníka a nespôsobil mu škodu.
PRIMERANÁ RÝCHLOSŤ – každý lyžiar musí mať na zjazdovke prehľad pred sebou. Rýchlosť musí prispôsobiť svojim schopnostiam a možnostiam, terénu, počasiu, snehovým podmienkam ako aj hustote lyžiarov na trati. Pri dojazde k nástupným staniciam po zjazdovej trati je povinnosťou každého lyžiara minimálne 50 metrov pred samotným dojazdom znížiť svoju rýchlosť tak, aby neohrozil svoju bezpečnosť a takisto bezpečnosť iných ľudí.
• VOĽBA SMERU JAZDY A ZODPOVEDNOSŤ – lyžiar prichádzajúci zozadu musí svoj smer jazdy voliť tak, aby neohrozil pred ním jazdiaceho lyžiara. Prednosť má vždy lyžiar vpredu. Lyžiar, ktorý jazdí za iným lyžiarom, musí dbať na dostatočný odstup, aby lyžiarovi vpredu ponechal voľný priestor pre smer a spôsob jazdy.
• SMER JAZDY – po označených zjazdovkách je povolené pohybovať sa len smerom z hora nadol. Je prísne zakázané pohybovať sa po vyznačených zjazdovkách v protismere! (neplatí pre obsluhu a personál lyžiarskeho strediska)
• PREDCHÁDZANIE – predchádzať je dovolené zľava aj sprava ale tak, aby predchádzaný lyžiar mal dostatočný priestor pre zmenu smeru a aj spôsobu jazdy.
• VJAZD NA TRAŤ A ROZJAZD PO ZASTAVENÍ – každý, kto vchádza na zjazdovú trať, alebo ju prechádza, je povinný sa presvedčiť, či sa zhora nepribližuje iný lyžiar, aby neohrozil seba ani iných a aby zabránil možnej kolízii.
• ZASTAVENIE – návštevník môže zastaviť a stáť iba na miestach, kde je dobre viditeľný a kde nebráni ostatným v riadnom užívaní trate. Zastaviť a stáť sa môže iba na okraji zjazdovej trate.
• PEŠÍ POHYB – pešo sa môže pohybovať iba mimo zjazdoviek.
• REŠPEKTOVANIE ZNAČENIA – každý musí rešpektovať všetky značenia umiestnené na zjazdových tratiach.
• PRÍPAD NEHODY – pri úraze na lyžiarskej trati i mimo nej je každý lyžiar povinný poskytnúť pomoc a oznámiť to oprávnenej osobe. (Horskej záchrannej službe, prípadne pracovníkom lanových dráh alebo vlekov.) Každý účastník nehody je povinný podrobiť sa dychovej skúške na alkohol, vykonanej povereným pracovníkom lyžiarskeho strediska.
• PREUKÁZANIE TOTOŽNOSTI – každý účastník a aj svedok nehody, je povinný poskytnúť horskej službe alebo pracovníkom strediska základné údaje o svojej osobe.
• BEZPEČNOSŤ – osoby mladšie ako 16 rokov sú povinné chrániť si na lyžiarskej trati hlavu riadne upevnenou ochrannou prilbou. – Osoba, ktorá organizuje činnosť na lyžiarskej trati ukladá povinnosť zabezpečiť, aby osoby mladšie ako 16 rokov mali oblečený reflexný bezpečnostný odev alebo na sebe viditeľne umiestnené reflexné bezpečnostné prvky. – Označené zjazdové trate sú upravované okrem „freeridových“ zón. Každý návštevník používa trate na vlastné riziko a pred použitím musí zvážiť svoje schopnosti vzhľadom na stav tratí, počasie a ich priepustnosť.
• SKIPAS – každý návštevník je povinný používať prepravné zariadenia len s platným skipasom a pred nastúpením na prepravné zariadenie je povinný na výzvu pracovníka strediska alebo inej osoby poverenej výkonom kontroly sa ním preukázať. Za platný sa považuje skipas, ktorého doba platnosti neuplynula a pre ktorý návštevník spĺňa všetky požadované podmienky. Všetky skipasy sú neprenosné. Všetky skipasy sú monitorované systémom Skidata a smie ich využívať len jedna osoba. V prípade použitia druhou osobou budú zablokované, ako aj skipasy zakúpené mimo pokladní strediska.
• Každý úraz je lyžiar povinný nahlásiť prevádzkovateľovi v Zákazníckom servise – Dedovka 40, 023 01 Oščadnica. Každý účastník nehody a každý zranený, je povinný podrobiť sa dychovej skúške na alkohol, vykonanej povereným pracovníkom lyžiarskeho strediska.
Každý návštevník má povinnosť oboznámiť sa s týmito pravidlami – „Bielym kódexom“. Kúpou skipasu, použitím prepravného zariadenia alebo vstupom do areálu strediska sa každý návštevník zaväzuje tieto pravidlá dodržiavať. Pri porušení týchto pravidiel môže byť návštevníkovi odobratý skipas a bude vykázaný zo strediska!
Ak je na zjazdovke večerné lyžovanie, vstup je povolený od 17:30 – 20:45, pretože hrozí nebezpečenstvo úrazu káblami snežných diel a od strojov upravujúcich trate, najmä navijákových s rozvinutým lanom!
Vstupom do lyžiarskeho strediska, sú návštevníci povinní rešpektovať pravidlá tohto Bieleho kódexu. Základnú štruktúru služieb starostlivosti o návštevníkov strediska tvoria Lyžiarska záchranná služba a Poriadková služba na parkovisku a v areáli lyžiarskeho strediska. Lyžiarska záchranná služba plní úlohy na úseku ochrany zdravia, tým že poskytuje prvú pomoc pri zraneniach, najmä na svahu. Poriadková služba dozerá nad poriadkom pod svahom, na parkoviskách, vykonáva ostrahu zvereného majetku a usmerňuje parkovanie vozidiel.
Každý návštevník, ako aj lyžiari sa pohybujú v stredisku na vlastnú zodpovednosť, rešpektujú pokyny zamestnancov lyžiarskeho strediska, lyžiarskej záchrannej služby a poriadkovej služby. V prípade potreby použitia techniky na úpravu svahov, zvozu zraneného, pri odstraňovaní akútnych závad na zjazdovkách, sú návštevníci povinní zvýšiť opatrnosť a rešpektovať nutnosť použitia tejto techniky. Na svahu túto techniku obchádzať zníženou rýchlosťou a sledovaním situácie v oblasti jej nasadenia a použitia.
Prevádzkovateľ strediska si vyhradzuje právo v prípade porušenia ktorejkoľvek zo zásad a pokynov uvedených v Bielom kódexe a vo všeobecných pokynoch prevádzkovateľa po predchádzajúcom upozornení zamedziť, osobe porušujúcej tieto zásady a pokyny, vstup na lyžiarske trate, a zároveň zamedziť takejto osobe využívanie služieb horských dopravných zariadení formou zablokovania lyžiarskeho lístka.
Na lyžiarskych zjazdovkách je zakázané:
• lyžovanie mimo stanovenej prevádzkovej doby,
• lyžovanie mimo upravených zjazdových tratí,
• vstupovať na zjazdovky s domácimi zvieratami,
• jazdiť v areáli strediska, ako aj na zjazdovkách na súkromných snežných skútroch, ako aj iných dopravných prostriedkoch, ktoré by mohli ohroziť bezpečnosť návštevníkov strediska,
• svojvoľné sánkovanie a bobovanie,
• bez súhlasu prevádzkovateľa strediska stavať slalomové trate, alebo rôzne terénne prekážky,
• počas prevádzkovej doby vykonávať zásobovanie s použitím súkromnej techniky,
• v čase večerného lyžovania sa zdržiavať mimo osvetlenej zjazdovky,
• lyžovať a vstupovať na zjazdovku v čase jej úpravy technickými prostriedkami, nakoľko hrozí možnosť vážneho úrazu,
• pohybovať sa bez lyží/snowboardu,
• lyžovanie s nevyhovujúcou, zdravie ohrozujúcou výstrojou,
• vstupovať na zjazdovky a dopravné zariadenia, lyžovať a snowboardovať pod vplyvom alkoholu, alebo iných omamných látok,
• výstup hore označenými zjazdovkami resp. po okraji označených zjazdoviek je pre skialpinistov zakázaný (neplatí pre označené bežkárske/skialpinisticke trate, kde je výstup povolený).
Dodržiavajte pravidlá:
• Spomaľte na plných zjazdovkách.
• Spomaľte v zlom počasí.
• Spomaľte pri únave.
• Spomaľte v neprehľadných zákrutách a pred zlomom zjazdovky.
• Predbiehajte s veľkým bočným odstupom, aj keď nenarazíte, môžete vystrašiť.
• Nelyžujte nad limit vybavenia a schopností.
• Spomaľte pri úraze na svahu, používaní techniky, vzniku prekážky.
V prípade porušovania tohto poriadku, budú vyvodené voči porušovateľom sankcie zo strany prevádzkovateľa strediska, v rozsahu jeho možností, v závažnejších prípadoch v zmysle príslušných právnych predpisov.
Posiadacz karnetu narciarskiego potwierdza, kupując i płacąc karnetem narciarskim, że dane osobowe podane przy zakupie karnetu narciarskiego są przetwarzane zgodnie z ustawą nr 18/2018 Z. o ochronie danych osobowych.
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie i wchodzi w życie w dniu 1.11.2020 r. i jest ważny i obowiązuje przez cały sezon zimowy 2020/2021. Niniejsze ogólne warunki mają zastosowanie do świadczenia usług – korzystanie z wyciągów narciarskich i tras narciarskich w snowparadise.